Ku Mahu Kau Tahu

Thursday, February 10, 2011

KenanGan Kem pElapiS Tani.."5 Ukm"

Bila tingatkan waktu skoll dlu..mest nak tergelak...~
kowng pown mesti sama kan..lau ingat2 kan balik waktu2 skoll dulu..mesti ketawa sowng2..^_^
tol x??
Atas : Fitri,zaki,zarul,adam..tengah2 : juden,nazrin,aku..bawah : zainal, ikwan,arif.


nih pic waktu aku g kem pelapis tani..khas untuk dak pertanian.."5ukm"
"soie ya coz xsmua ada dlm pic nih"
mmng best kem nih..rlex abis...banyak benda yang aku xleh nak lupakan waktu aku kat kem nih...
tambah2 kawan aku si nazrin shah AKA ten....hahahaha2..!!
nih aku mula nak gelak nih.....die nih siap leh silap masuk kemah ag...pas tu leh lak cakap.."weh...ang p tdoq tmpat aku tu napa"....lbih kurang cam 2 la die kata...dia x sedaq yg dia salah masuk kemah...adiss..ten2.!
dengan muka xmalu die leh minx maaf kat geng kmah tu...pas tu masuk2 kemah kmi..duk bergelak sal salah masuk kemah...hehe2..~
erm....mmng best waktu kem nih..~
ada yang suka mandi air terjun smpai demam2...mengigau...penakot...tido buas..terkentut masa solat..curi2 makan masa owng smbahyang..kna kejar ngan cikgu..nyanyi tampa sora betol...wahaha2..!!
mcm2 ag cita yang aku nak cita kat hampa,tp aku asa maleh nak taip panjang2..bnyak sngt benda best smpai xlarat nak story kat hampa semua..^_^....

Budak Hancur..

No comments:

Post a Comment

Adik2 aKu yg Aku Cyg

Adik2 aKu yg Aku Cyg