Tuesday, February 15, 2011

Kenduri...

salam....

nih nak habaq mai kat hampa....
hehe2..bru2 nih aku g kndi umah makjang aku....
anak dia kawin...azhar and bini dia zila...<3 <3
balik2 klas trus aku pi sana...smpai sana pown dah petang kot..owng dah xramai...
aku ingt nak p makan jaa...last2 dngar diowng ckp kndri gotong royong...
dlm aty aku dah agak compom2 kena tolong nih...errrr..!!
tngk owng pown xramai yang tolong...dngn rela aty yang baek and iklas nih,tangan mula memegang span and trus basuh pinggan yang lebih2 tu...bnyk gak ar..dngn pinggan+takong makanan+periuk =letih kuasa 3..
hahaha2..!!
tp xpa...makjang aku jugak..bukan orang lain...bila lg nak tolong diowng..^_^


nih bukti yang aku wat keje...gila btoi..periuk nih nak basuh..kna kikis abis kerak2 kat dalam tu...tngk baju aku yang ptih tu...abis kna kuah gulai..errr...!!
sabo jew la..^_^
"dlm aty..nyesal aku pkai baju ptih"
hehehe2..~

nih haa adik aku...haha2...
padan muka..dia pown kna basuh periuk jgak... =D

nih bukan gf aku...
nih adik aku..adik no 2...chomel kan..tngk abg la...ensem gtu..
hahaha2..!!
msa nih bwu pas abis wat keje..pnat gle kot...tp smpat ag snap gambo... =)
hehe2..~

Budak Hancur

No comments:

Post a Comment

Adik2 aKu yg Aku Cyg

Adik2 aKu yg Aku Cyg